Napravite kancelariju u okviru svog doma

Napravite kancelariju u okviru svog doma

Epidemijska situacija u svetu izmenila je čitavu strukturu života i poslovanja. Usled uvođenja karantina i zabrane kretanja, mnoge osobe su bile prinuđene da prilagode svoje obaveze, modifikujući svoj posao radu od kuće. 

Zahvaljujući razvoju tehnike i postojanju interneta, sve profesije vezane za brzi prenos informacija, brzo i lako su se prilagodile, uz ostvarivanje pozitivnih rezultata rada. 

Međutim, problem se javio kod organizacije prostora i pronalaženja idealnog mesta u domu, gde možete nesmetano da radite, pišete, crtate ili stvarate. Kao posledica nedostatka prostora, nekome je dovoljan sto u dnevnom boravku, a drugima je potreban mir i zasebna prostorija u kući. U daljem tekstu, iznećemo određene predloge opremanja kancelarije u kući ili stanu. 

Pronalazak idealnog prostora za rad 

Pronalazak i opremanje prostora za rad od kuće zavisi od profesije kojom se bavite. Ukoliko ste bavite arhitekturom ili grafičkim dizajnom, potrebno vam je puno prostora za veliki radni sto gde ćete praviti svoje skice i nacrte, kao i dovoljno prirodne svetlosti. Tada bi trebalo postaviti radni sto pored prozora i ukoliko je to moguće, u zasebnoj prostoriji gde se možete koncentrisati na crtanje. Profesije vezane za pisanje ili vođenje knjiga, ne zahtevaju veliki prostor, pa ukoliko se bavite ovim ili sličnim poslovima, lakše ćete se organizovati u svom domu. 

Nabavite odgovarajući kancelarijski pribor

Kancelarijski pribor je neophodan propratni materijal, bez kojeg ne biste mogli da radite svoj posao kako treba. U svakoj bolje opremljenoj knjižari možete pronaći sve što vam je potrebno – od sitnog potrošnog materijala, kao što su hemijske i grafitne olovke, gumice, rezači, papiri za crtanje, sveske i notesi za sastanke, do table za organizaciju, registratora i fascikli za čuvanje dokumentacije. Kvalitetan kancelarijski materijal dobprineće boljoj efikasnosti rada, a vi ćete imati bolju koncentraciju da se usredsredite na posao. 

Vaš radni prostor popunite odgovarajućim nameštajem

Osim odgovarajućeg radnog stola, za produktivan rad i prijatnu atmosferu, potrebno je izabrati adekvatan nameštaj, naročito ako vam stranke dolaze u kuću. To će ostaviti pozitivni utisak na klijentelu, pa je važno obratiti pažnju i na enterijer same kancelarije. 

Ono što vam je potrebno je svakako udobna stolica ili fotelja, kako ne biste imali problema sa bolovima u kičmi i vratu. Ukoliko radite na kompjuteru, pravite češće pauze zbog očiju i istežite vrat i leđa. Za držanje svojih dokumenata i fascikla i bolju organizaciju i preglednost, police su najidealniji izbor. Ostatak nameštaja birajte prema veličini kancelarije, ali se pobrinite da prostor bude dopadljiv i prijatan. 

Dajte svoj lični doprinos kancelariji

Za bolje uživanje dok radite, ukrasite i dekorišite svoju kancelariju slikama i različitim skulpturama, koje će vas inspirisati. Svoje diplome uramite i postavite na zid, kako bi vas svakog dana podsticale da budete još bolji u svom poslu. Dovoljno svetlosti uz lepe zavese, učiniće da prostor bude kao poručen za rad. Obratite pažnju na boje, jer sa njima možete dati živost kancelariji, ali nemojte preterivati u šarenilu, jer vas upravo to može dekoncentrisati prilikom obavljanja posla. Dobar efekat možete postići biljkama, koje osim što lepo i prirodno ukrašavaju prostor, dobre su i za veću produktivnost.

Kancelarija