Bolji marketing podrazumeva i unapređenje poslovanja

Bolji marketing podrazumeva i unapređenje poslovanja

Bilo da ste osnovali novu firmu ili ste već dugo na tržištu, jedno je sigurno – rad na promociji i marketinškom predstavljanju proces je koji ne sme da stane ni u jednom trenutku. I ne samo to, mora stalno i iznova da se unapređuje. Preduzetništvo je oblast koja je sve zastupljenija i kojoj se poklanja sve više pažnje, a sve sa ciljem da se unapredi ili poboljša poslovanje. Nije lako – na tržištu je već pregršt firmi i radnih organizacija sa puno motiva i želje za dokazivanjem, a treba se među njima istaći i zavredeti pažnju potencijalnih klijenata i partnera.

I stare i nove firme imaju isti zadatak

U osnovi svakog dobro urađenog posla stoji pre svega dobro planiranje i organizacija. Možda ponekad jeste nezgodno razmišljati o budućim momentima, naročito u toliko neizvesnoj današnjici. Uprkos tome, ozbiljna i perspektivna firma mora da pravi planove i misli mnogo koraka unapred, kako bi obezbedila budućnost i trajanje na koju nikakvi spoljni faktori neće uticati. Nove firme podrazumevaju i početnički elan i preduzimljivost, te i donekle veće angažovanje kada je lična promocija u pitanju. S druge strane, firme koje traju neko duže vreme umeju da se ušuškaju u svoju poziciju na tržištu, pa ne deluju proaktivno, ne prate inovacije i ne ulažu u sopstveni marketing.

Kako obezbediti bolju vidljivost na tržištu

Možda i najteži zadatak. Imate dobru organizaciju u firmi, sve moguće sertifikate, saradnja među zaposlenima je na visokom nivou, ali opet ne postižete rezultate koje biste želeli ili ste zacrtali. U čemu je problem? Magična ali sveprisutna reč današnjice – marketing. Bez njega nema uspešnog posla. Aktivnosti u polju marketinga takođe se moraju detaljno planirati. To, međutim, ne podrazumeva samo reklamiranje i stalna komunikacija sa klijentima i redovno izveštavanje o novitetima koje kao firma nudite. Recimo da se firma bavi prodajom određenih proizvoda. Takva firma, u pogledu predstavljanja kupcima, treba da poseduje odgovarajući reklamni materijal, bilo kao onlajn izdanje ili u štampanom formatu. Kada kažemo reklamni materijal, najčešće se pomisli na flajere, letke, prospekte, a tu je i štampa kataloga i brošura. Ali, s tim pod ruku ide i ona pomisao na reklamni materijal koji niko i ne pogleda, već ga samo prosledi do kante za smeće. A reklamni materijal nikako ne sme biti to – on je moćno oružje u rukama prodavca, naravno, ukoliko je urađen kako treba.  

Prodaja je nezamisliva bez štampe kataloga

Iako samo u eri internet poslovanja, mnogi su ipak naklonjeniji štampanom materijalu. U onlajn svetu smo konstantno izloženi reklamama, te one u tom smislu postaju i nedovoljno primetne, preko njih prelazimo a da ih i ne pogledamo. Štampani materijal nam duže ostaje u sećanju, i pre će nam privući pažnju. Upravo zato je i danas popularno štampanje reklamnog sadržaja u marketinške svrhe. Štampanje kataloga u Zemunplastu, kao i svih ostalih brošura, flajera, nudi jednu potpuno drugačiju perspektivu u dizajniranju i kreiranju sadržaja po kome će vaša firma postati prepoznatljiva. Gotovo svaka ideja se može sprovesti u delo, a kvalitet materijala i vizuelni izgled obezbediće vam jedinstvenost u poslovnom svetu.

Finansije