Kako da prilagodite poslovni prostor pandemiji Covid 19

Kako da prilagodite poslovni prostor pandemiji Covid 19

Mnoga preduzeća su se suočila sa raznim problemima tokom pandemije Covid 19. Glavno pitanje poslovnih lidera jeste kako da dizaniraju radni prostor u kojem će se zaposleni i klijenti osećati produktivno, zdravo, vitalno i srećno. Umesto rada na daljinu – postavljen je cilj stvaranja sigurnog radnog mesta i vraćanja radne snage u poslovne prostorije. A kako sve to postići? 

Kako prilagoditi firme pandemiji Covid 19

S obzirom da pandemija Covid 19 ne jenjava, sve je veća i veća potreba za adaptacijom poslovnog prostora. Za mnoge kompanije pokazalo se da rad na daljinu nije toliko produktivan i da veći napredak može biti ostvaren samo u kancelarijskom okruženju. 

Ako želite što bolje svoju firmu prilagoditi situaciji u kojoj se čitav svet nalazi – onda svoj fokus stavite na drugačiju postavku nameštaja kako biste osigurali socijalnu distancu, nadogradnju prečišćivača, ventilacije, ali i bolju higijenu. Da bi se smanjila mogućnost širenja virusa dobro je prostorije za sastanak ili zatvorenije krovne površine što više ventilirati. Uključivanje biljnog sveta u poslovni prostor ne samo da će pročišćavati vazduh već stvarati topliju i prisniju atmosferu. 

Adaptacija poslovnog prostora radi saradnje i timskog rada

Adaptacija poslovnog prostora može biti sprovedena i kroz izgradnju fleksibilnijih radnih područja. Razmislite o tome da uvedete politiku rada na mešovitom nameštaju, a ne samo dodeljenom radnom stolu koji je namenjen za nekoliko osoba. Dodatni stolovi sa stolicama, sofe, barska mesta i slično – zavisno od vrste posla, mogu zaposlenom osoblju omogućiti da praktično izvrše svoje zadatke. Nemojte njihove snage ograničavati na samo jedan skučen radni prostor i dobićete zdravije okruženje. 

Kada su u pitanju sastanci, razni projekti i saradnje sa klijentima – redizajnirajte radni prostor kako biste stvorili više mesta. Adaptacija poslovnog prostora može se svoditi na rušenje zidova i pravljenje veće, ležernije i opuštenije konferencijske sobe. Postavite nameštaj sa kojim lako možete manevrisati, na primer – stolice na točkiće, i više pojedinačnih zona namenjenih za odmor i sedenje. Od suštinskog značaja jeste ugradnja većeg broja utičnica i prostora za punjenje, rad na laptopovima i mobilnim telefonima. 

Da biste obezbedili olakšanu saradnju u velikim kancelarijama, prostorima u kojima mora postojati veći broj ljudi i time sprečili individualni rad koji ne donosi velike rezultate – razmislite o intalaciji zatvorenih separea koji omogućavaju tonski prenos – po potrebi, sa drugim osobljem. I to samo preko jednog dodira na dugme. Ove inovacije spasiće vašu firmu od propasti i učiniti da imate ugodno i moderno okruženje. Adaptacija poslovnog prostora kada je svedena na dizajn i podržavanje komunikacije – osoblju može pružiti udobnost i osećaj fiktivnosti, fantastike i nečeg nadrealnog što se viđa samo u filmovima. To će ih podstaknuti na rad. 

Protekla godina naučila nas je da virtuelni sastanci postaju deo realnosti. Ako ih u isto vreme u jednom radnom prostoru čini više ljudi – to ume da ometa. Liderske kompanije mogu unaprediti video pozive i rad sa strankama tako što će uvesti mirne zone, izolovane zvučne kabine. U njima zaposleni neće ometati svoje kolege, niti kolege njih. Pozadinska buka biće potpuno isključena. 

Ne zaboravite na prostor za skladištenje

Kada su u pitanju papiri i razna oprema za samostalan rad – omogućite da osoblje poseduje lični prostor za skladištenje umesto zajedničkog. To će biti praktičan dodatak koji ublažava tenziju. 

Poslovni prostor koji ste poznavali pre Covida 19 može postati prošlost samo onda kada izvršite dobru adapraciju. Pronađite najbolje metode za svoje poslovanje i usrećite osoblje.

društvo